0
€ 0,00


Veelgestelde vragen


1. HOE WEET IK OF MIJN BESTELLING GOED IS OVERGEKOMEN?
Je ontvangt altijd een mail met daarin de totaalprijs inclusief verzendkosten. Heb je deze mail niet binnen 24 uur ontvangen kijk dan even in je spambox of deze daarin is terecht gekomen.

 

2. HOEVEEL VERZENDKOSTEN MOET IK BETALEN?
Verzendkosten zijn afhankelijk van de bestelling. Tijdens de bestelprocedure kun je aangeven of je de bestellingĀ per brievenbuspostĀ of in een pakketje wilt laten versturen. Bestellingen van 100 euro of meer worden gratis verzonden via pakketpost van PostNL.

 

3. HOE KAN IK BETALEN?
Betalen kan via iDeal en MisterCash.

 

4. WANNEER WORDT MIJN BESTELLING VERZONDEN?
De bestelling wordt binnen 24 uur na betalingsontvangst verzonden. Vaak heb je het dan al de dag na betaling in huis. Pakketten worden alleen op werkdagen verzonden.

 

5. KAN IK KLEDING OMRUILEN OF TERUGSTUREN?
Ja u heeft als consument het recht om kleding te retourneren aan ons, hierbij geldt de wet Verkoop op Afstand. Voor meer informatie zie onze Algemene voorwaarden & Retouren pagina.

 

6. KAN IK KLEDING KOMEN PASSEN EN/OF OPHALEN?
Barbabientje is een webshop en heeft geen winkel aan huis.

 

7. KLEINE MANKEMENTJES?
In deze rubriek wordt kleding aangeboden waar iets kleins aan mankeert, bv. een klein vlekje of gaatje, ontbrekend knoopje, losse zoom etc. Bij de omschrijving wordt duidelijk vermeld om wat voor mankementje het gaat.

 

8. WAT DOET BARBABIENTJE MET MIJN PERSOONLIJKE GEGEVENS?
Deze gegevens worden alleen gebruikt voor verzending en je e-mail adres wordt alleen gebruikt om contact met je op te nemen. Deze gegevens worden niet doorgegeven en/of verkocht aan derden.

 

9. IK WIL ME GRAAG INSCHRIJVEN VOOR EEN NIEUWSBRIEF / MAILINGLIJST.
Barbabientje heeft geen mailinglijst en/of nieuwsbrief.

 

10. IK WIL GRAAG KLEDING INBRENGEN. IS DAT MOGELIJK?
Barbabientje maakt geen gebruik van kledinginbreng. Hiervoor zijn in je eigen regio wel vaak speciale winkels.